Monday, July 27, 2009

get out of my life!!!

-i'm really feeling badly!!!-

pada 25hb julai 2009 iaitu pada hari jumaat. aku dapat satu berita yang sangat menyedihkan hati..berita yang boleh membuatkan aku rase jantung aku nak tercabut dari badan ni. sangat2 menyedihkan dan melukakan hati setiap insan di dalam isi rumah aku ini. aku tak boleh nak melawan takdir, tetapi hati ini masih ade lagi cekal dan tabah. masih ingat pada Allah, walaupun dalam keadaan senang mahupun keadaan yng susah. aku redha dengan ujian dan dugaan yang diberikan Allah keatas diri aku dan keluarga..sape aku untuk melwan takdir..?memang pada mulanye aku tidak dapat menerima kenyataan tentang berita menyedihkan ini, tetapi aku percaya...munkin ade hikmah disebalik kejadian yang menimpa aku ini. mungkin, Allah akan bagi yang lebih baik lagi dari sebelum ini. sebagai manusia, kita hanya mampu berdoa, berusaha sebaik mungkin dan selebihnya hanya tawakal dan berserah segala2 nya kepada Allah. hanya Dia saja yang tahu apa yang terbaik untuk diri kita di masa hadapan. aku perlukan sokongan dari keluarga dan rakan-rakan untuk menaikkan semangat aku dan......
tapi, buat masa sekarang ini, aku dapat mengawal nye dengan lebih baik kerana bimbingan orang tua, adik-beradik dan tidak lupa pada Allah.
Aku berdoa pada Tuhan agar diberikan pertolongan kepada aku dalam membuat keputusan dan memberikan kehidupan yang lebih baik lagi...

No comments: