Thursday, July 22, 2010

Nak potong rambut la!!!

issshhh.....macam- macam benda aku nak buat la...salah satunya nak potong rambut aku yang dah panjang bertambah kusut masai ni...huh...rimas aku dibuat nye...tapi aku nak potong rambut style macam mane aek?...hmmm......itu bisa diatur, sebab aku da jumpa style rambut yang sesuai dengan muka aku yang bulat dan akak 'chubby' la...huhuh...yang penting potong rambut dihadapan agak serong sikit dan layer sikit....huhuh...tapi aku ingatkan nak color skali warna vergenndi...tapi bajet aku semester agak lari sikit...hmmm...bukan sikit, banyak gak la...mana tak nyer, baru minggu ke 3 belajar, duit ptptn udah tinggal sikit nih...waduuuhh..mampus aku...sekarang ni, sebok nak keje kat hotel BlueWave as part time plak..hah..padan dengan muka aku yang boros nak mati ni....tapi back to my topic...nak warna rambut?...hmmmm..berbelah bahagi ni....nak ke tak nak?!!!....hatiku berbisik mengatakan nak, tapi akal yang berfikir ni kate jangan...kenapa pulak ni....aku tahu kalo kte colorkan rambut tak 'elok' la...tapi............hmmm....tak per...aku kena cuba halang diri aku daripada ini...hmmm...insya Allah....walauapapun, aku akan cuba tidak mewarnakannya....ish, susah la kalo cakap macam ni, takut one day nanti aku buat pulak...ape2 je la...=)

adios amigos!

No comments: